2011. december 4., vasárnap

Kendós anime?

Nemrég beszélgettünk arról, milyen jó lenne közös pontot találni más blogokkal. Így jutottunk el odáig, hogy utánanézzünk annak, léteznek-e kendóval kapcsolatos animék, esetleg a kendósoknak vannak-e szocializációs vagy egyéb devianciái, (talán Tokyo-ban is léteznek kendo egyesületek? XD)...

Kendós anime kategóriában the winner is: Bamboo Blade :)

Csajok kendóznak, WOW
 
Ezen kívül nem igazán készítettek animét hasonló témában, egyedül a Musashi no Kent találtuk még. Bevallom én egyiket sem láttam, ezért ha ismeritek ezeket, arra biztatok mindenkit, reflektáljon. :) 

 
 

Források:
youtube.com
http://www.wolfhurricane.com/



6 megjegyzés:

  1. Hát, ha nem is nagyon van olyan ami kifejezetten a kendóról szólna (bár igen sok a sport-anime), azért jó pár alkalommal felbukkan a különböző történetekben, pl. az Ouran Koukou Host Club-ban is, ahol Mori-senpai tagja a kendó klubnak (is :D).

    VálaszTörlés
  2. és milyen kendo-klubokrol szolnak ezek az animék?

    VálaszTörlés
  3. Csajok kendóznak, WOW? Most WOW, vagy kendó? :D Viccen kívül, érdekesnek tűnik, már a bejegyzés előtt is beszéltünk ilyen animékről. :)

    VálaszTörlés
  4. És én még meg is néztem anno xD

    VálaszTörlés
  5. Még anno szedegettem a RAWokat, mikor ment odakinn, de kellett a hely, és hát sajnos.. khmm, de egy egyszer lehet megnézem :D

    VálaszTörlés
  6. akkor Pítör mesélj róla, milyen kendo klubbokról szól az anime :D

    Kowi: Te lusta dög, megnézhetted vna már :-p

    VálaszTörlés